Hej mitt namn är Edwina...

Det är vad jag inleder mina samtal på jobbet med, idag gick de skit bra sista timmen. Sålde 6 st vilket innbär BONUS:) och det gillar vi. Vet inte vad som hände på jobbet idag med alla hade ett jävla flyt. Det är kul för då blir man pepp själv!

Maga vår storsäljare har ju en bouns som skulle göra vem som helst avis alltså. på två veckor har hon tjänat ca 10 000 i bonus:D fina grejer. Vi är för de mesta 2 tjejer i teamet och 8 killar tror jag? Och de som är så gött är de är en tjej som säljer bäst! Sorry guys haha

igår pallade jag fan inte blogga jag va sjukt trött, men jag fick lite kvalitetstid med syrran fastän jag somande skit tidigt!

Idag har hon varit på jakt efter jobb, för även syrran vill flytta till Olso vilket gö rmig väldigt glad.

Vi har precis kommit hem från en Pils med Josefine och Bella. De va väldigt trevligt!


Lånade ett läppglas av min syrra som ska göra att läpparna ser större ut, ehh vet i fan om det funkade. det va iallafall sjukt obehagligt! och de ser bara lite märkligt ut!


Bejla!


Josefine



 
Handen fick va med på två bilder!




Imån kommer X sjukt spännande:D Så då blir de fest, på lördag har Josefine födelesedags kalas och det blir mycket folk som ska dit! Skojsigt!



Ha DEO!


Kommentarer
Postat av: Magda

Naw, vad du ær søt gumman..:) Tack før all cred du ger mig, blir jætteglad..:) Tænkte att vi skulle slå killarna idag, du och jag sjælva, mot dom - kick ass! Ska bli jættekul att festa ihop imorgon,med tanke på hur lika vi ær kanske vi kan freaka tillsammans på fyllan..:) Puss!

2009-04-03 @ 12:19:06
URL: http://magdalenapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0