Lägenhet

Idag har vi fått en lägenhet och ingen kan ju vara lyckligare än jag:) Det blev en två på Nedre Slottsgate, perfekt centralt och bra!









Som sagt har jag vatt i Skinnkan över påsk, det har vatt trevligt och mysigt (jävligt mycket skog)
Måste ju säga att södra Sverige är finare, sorry alla norr-people!

Jag har väl inte gjort allt för mycket under påsken utan mest tagit det lugnt. En sak som jag gjorde va att utklassa familjen X i Trival Pursuit! Det räckte tydligen inte med att va gymnasieläreare haha en teater mupp tog hem segern!!

Vi va även på fest i Köpning det va väldigt trevligt, vi fick göra våra egna partyhattar, vissa va finare än andra!!

Idag gick de ganska bra på jobbet sålde 4 sista halvtimmen till två kalla kunder,

Bra dag idag, hoppas på fler sånna... har ju blivit en hel del ljusa dagar den senaste tiden.

BTW!!! Idag så försov jag mig för att min mobil har tagit sitt sista andetag, dags för en ny. Ja hur som helst så skulle jag skynda mig till jobbet, självklart såg man helt förjävlig ut. Inget smink och en dread i nacken för att jag inte hann fixa håret. Och trots detta så stod det tre killar med utlänsk härkomst (blattar*) på stortorget, och när jag gick öfrbi så typ busvisslade dem och gjorde sina äckliga mansläten typ ugghhhhgh och så fick jag verkligen ett bevis på hur de männsikorna fungerar, det spelar ingen som helst roll hur en tjej ser ut för dem, hon kan va fet, ful, äcklig eller bara en osminkad brud med en dread i nacken, Det spelar ingen roll för hon har pattar och alltså måste de göra någon sorts kommentar! Sjukt hur vissa männsikor tänker och fungerar!

*Blatte är en nedsättande benämning på en individ med etnisk bakgrund som uppfattas som icke-central/nord/västeuropeisk, exempelvis en person med sydeuropeiskt, afrikanskt eller arabiskt ursprung.
(taget från wikipedia)

Ha DEO!

Kommentarer
Postat av: Magda

Haha, du är ju för underbar gumman.. :) GRATTIS till lägenheten! Jätteglad för er skull, vad härligt.. Vill veta mer på jobbet imorgon. :) Vi borde försöka se till att sitta bredvid varandra banne mig, tänk så kul vi skulle ha..:) Bra jobbat sista timmarna också! Ses imorgon babe. Puss.

2009-04-14 @ 23:46:13
URL: http://magdalenapalsson.blogg.se/
Postat av: boo

Man blir fan nollställd utan mobil. Fan vad skönt med lya!!! Grattis. ni borde våldgästa i sthlm snart det vore då till att förgylla min och annas dag! puss

2009-04-15 @ 00:11:32
URL: http://pungdask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0