Påsk!

Jippi jag är ledig i 7 dagar från jobbet, fan vad skönt.

Helgen har varit underbar då jag fick träffa X efter 6 veckor igen, Även syrran va hos mig och de fick en möjlighet att träffas. och de kom fint överens.








I lördags va vi ju på Josefines maskerad, det va sjukt  mycket folk där!









Snart är de påsk, och då kommer jag begfinna mig i Skinnskatteberg haha får väl se hur det går.

På Fredág ska vi Köpning haha. Träffade en tjej på Bali som ska ha fest. så det blir en liten reunion:)

har även shoppat lite, i fredgas vann jag presentkort på jobbet för jag belv veckans näst bästa säljare. Då kunde jag köpa den jackan jag velat ha så länge. Lycka eller vad. Sen lön vilket gör att jag kan fylla på min garderob (skit litet skåp i hallen) ytteligare.

Ïmån ska jag sitta på en buss i 6 timmar jippi, hoppas att Skinkan är värt det! haha

Go Påsk!

Ha

Kommentarer
Postat av: Bina

hej eddie, roligt & läsa hur du har de!

tänk att jag känner en sån MONSTER - söt tjej,

& fasen vilket härligt gäng ni verkar vara, blir helt sugen på oslo jag med =)



keep up the good work ,)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0