Skinnskatteberg so far...

Ja hur ska man skiva ett inlägg utan att avslöja vem X är? hehe för jag befinner mig nämligen his X föräldrar över påsk.

Vi sitter här just nu och tar en öl, vi har försökt att få min laptop att fungera med deras internet i ca 1,5 timme. Men tydligen är Vista mer kompicerat än att bara sätta in kablen i datorn. Anledningen till att vi verkligen försökte så mycket, va att jag och mamma skulle webcama nu när vi inte är med varandra över påsk.
Men det sket ju sig! och inte får jag in några bilder i detta inlägget heller för att jag glömde sladden hemma.

Imån ska jag och X till några som vi träffade på Bali!

Vi åkte förbi Köping igår, och ni vet I-en-annan-del-avköping-skylten? det va en sån som va vägsklyten när vi körde föbi. Otroligt charmigt!:)

Nej nu ska vi kolla på nån film.

X sitter bredvid mig just nu, och skulle precis skriva att vi ska kolla på film... och X ba: Ska vi??

Mitt svar är Ja det ska vi!

Go påsk!!!

Ha DEO!

Kommentarer
Postat av: Edwina

Vem är gissaren?

2009-04-10 @ 14:29:00
Postat av: Anonym

hmm ah det börjar ju fan kännas så.

2009-04-13 @ 19:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0