Tidigt idag!

Jag är uppe tidigt idag:) måste kompensera för igår då jag försov mig.

Tänk vad jobbigt det kan va och vara mig ibland. Jag kan inte tvätta håret på kvällen för om jag lägger mig med blött ¨hår ser jag ut så här när jag vaknar på morgonen.



Nej jag måste alltså gå upp klockan 06,09 (snooza en gång) för att hinna föna håret, dricka kaffe och slöa på morgonen. Det är så skölnt att ha mycket tid på sig när man vaknar. Det är inte ofta jag har det. Vad hade jag gjort utan Jennie i detta hemmet? Hon har fått uppgiften att väcka mig om jag inte är vaken klcokan 07. och det har ju hänt många gr. det är precis som jag i sömnen tycker att Jennie är min väckarklockan! På måndag flyttar jag ut här ifrån och jag måste säga att jag haft skit kul med er tjejer, Tur att vi bor två gator från varandra:D

åh föresten så blir det Hultsfred i sommar, fick ledigt! Jippi!!

Då hoppas jag på en bra dag med många salg och bonus till mig....

Ha DEO!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Snygga brillor :)

2009-04-15 @ 19:17:29
URL: http://joossann.blogg.se/
Postat av: Magda

Och bonus blev det! :)

Sjukt bra jobbat idag gullet, verkligen. :) Imorgon är det dags för mig att slå mitt personliga rekord också! ;) Jag ringer efter träningen. Puss!

2009-04-16 @ 16:35:42
URL: http://magdalenapalsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Är tur att du finns med tydligen hehe:) Jag får väl ringa ii fortsättningen annars kommer det bli tungt för dig ;) Som sagt tur att vi fortfarande bor nära varandra!! PUSS JEN

2009-04-16 @ 21:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0