Veckan som gått...

Ja som sagt har man ju fått en lägenhet! åhhh vad jag längtar till vi ska flytta in, det är jag och X som ska bo där.

För första gången ska jag bli sambo, trots att jag haft långa förhållanden innan så har jag aldrig bott ihop med nån.
Så det ska bli spännade att se sin kjerste varje dag, och skoj ska de också bli!

I torsdags så började dagen med ett morgonmöte med chefen, och då kom vi överens om att vi ska ha lite tävllig i 4 akter. den som sålde först i akten skulle få ett gavekort! Och hur kul är det inte och få presentkort som man sen kan shoppa för i nästan alla affärer. och tävligsinkrikad som man är så blir man ju skit pepp. Tog hem segren i 2 akter och vann 500 i presentkort och 1400 i bonus. Fan då blir man lycklig!

Efter jobbet blev de pils på Caf'é Sör, och sen gick ja och Josefine hem till mig och drack vin.

I fredags mådde jag ju inte toppen på jobbet, bakfull som fan. Så jag va tvungen att gå hem klockan 12. Jag ska aldrig mer dricka och jobba dagen efter! men det va underbart väder igår så jag kunde ju inte låta dagen gå till spillo så jag ocg några arbetskamrater drog till parken och drack öl, lärde mig åka longboard:) skit kul va det.
Sen va vi på Waldemans och drack vidare med fler folk från jobbet.

Det roligaste på hela kvällen va lätt vägen från Waldermans till Cuba bar. Då jag, David och Jesper hittade på några hyss haha!! så jävla kul!

Ett av våra påhitt:


Nu ska jag, Koppen och Jenny möta upp mina brudar på Cuba bar:) Sen blir de konsert tror jag. får vä,l se hur den här kvällen slutar!!

Ha DEO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0