Bakfull

Gårdagen va trevlig om jag minns rätt! Jag blev fullare än vanligt, eller nja det va som vanligt!

Jag, Jennie och Koppen va och förfestade hos Jesper! där spelades 90-tals musik på högsta volym! fan va fint!
Sen drog vi till Nicloe and son en sväng. tror jag ringde Hanna och hon va på Devlis så jag dit.



Sissela Kyle!










Hon va snäll nog och bjuda mig på en öl och jag drack inte upp den!! fyy ångest och lämna en öl och gå hem istället!

Tänk att man har blivit så vuxeb att man känner att det är dags att gå hem istället för att ta den sista ölen där!

Hörru X längtar till på fredag!

Ha DEO!

Kommentarer
Postat av: Jesper

Men gud...tråkig bild du lägger upp,du tog ju en då vi va fula båda TVÅ!?haha

2009-03-29 @ 22:16:33
Postat av: Skinnkans konung!

norge ser och later ju allmant nice! och nu ar de nara att man ska fa uppleva de med. sweet!

skate inte fel de heller, fint ska de vara!!

snygg ar du pa alla bilder med inte fel de heller!

2009-03-30 @ 11:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0