Blogga?

Jag hade precis skrivit det bästa första blogg inlägget som jag va sjukt nöjd med! men tro fan att allt jag hade skrivit försvann! Inte okej!!!

Det är ödet som säger till mig att inte starta en blogg. (tror inte på ödet)

Men de kanske också är "ödet" som säger till mig att en pretto blogg inte heller är min grej.

Izabella va den som gav mig iden att starta en blogg. är de nån som vet hur man gör en apostorf på tangetbordet? jag har iallafall ingen aning..

så där blir id'e när jag ska skriva de?!

Men jag har aldrig varit en duktig skrivare heller och egenligen så hatar jag att skriva! men jag ska se ifall bloggande kanske är något för mig eftersom jag har mycket funderingar och mycket nya saker som hänt i mitt liv den senaste tiden.


Jag bor just nu i Oslo och letar efter en ny lägenhet, ska på två visningar imån en på Majortstuen och en på Akker Brygge. Det roliga är att lägenheten på Majorstuen ligger på Rosenborgs gate 10 jag har tidigare bott på både 18 och 13 innan jag va ute och reste.

Hoppas jag får den! den är skiiiit fin!

Just nu sitter jag och en av mina tre sambos och dricker ett glas vitt. gött de!

Ja jag uppdaterar väl mer imån.

Ha de (detta inlägget kopiera jag denna gången)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-25 @ 21:03:49
Postat av: hanna

brauuuu eddie!!!! braaaaaa!

2009-03-25 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0