bloggvansinne!!

Jag är helt beroende av min nya blogg, jag kommer att lägga upp bilder på "dagens look" varje dag och ta pose bilder på mig själv! kommer även att tvinga min kjerste att ta bilder på mig när jag helt avslappnat fikar, shoppar, och andra vardliga saker i mitt liv!

Bloggen är mitt nya liv! det har gått ca 20 min sen jag skrev mitt första inlägg, är mycket seiös med detta! nej men det jag egentligen ville skriva va att jag kommer inte hinna skirva blogg imån för jag ska ut och dricka öl med mina kära arbetskompisar! Så alla mina troga läsare blir nog inget inlägg imån! fan jag ska ju på visning imån med!

Petra min enda läsare, eftersom du och jag har lite komunikations problem vill jag att vi bara snackar med varandra genom min blogg! trots att du sitter bredvid mig i soffan!

HA DE!

Kommentarer
Postat av: Beila

får jag också kommunicera med dig i bloggen? :)

2009-03-25 @ 21:19:25
URL: http://bellibop.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag tycker om dig, så de gar ikke!

2009-03-25 @ 21:26:58
Postat av: Petra

menar du att du inte tycker om mig, därför vi bara ska kommunicera via bloggen? haha

2009-03-26 @ 17:21:49
URL: http://petrasall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0