Fredag!

Dagen började ju inte precis bra igår, det snöade! Sen gick de inte så bra på jobbet ehller igår. Kände väl inte att min energi va på topp. tänk vad väder kan påverka ens humör. Men om SMHI har rätt så blir det fint väder i veckan jippi!

Sen när jag kom hem låg lilla Petra här i soffan och va lite sjuk. men vi bästmede oss öfr att ha lite myskväll så vi slog på Girl Interupted, en av mina favvofilmer. Slumrade till vaknade och va skit hungrig så vi bestämmde oss för att göra pannkakor. Edwina lärde sig att steka pannkakor igår. de blev skit bra! jag vet inte om jag har haft för dålig inställning till att laga mat innan, för jag har alltid tyckt de är såå jävla tråkigt! Men igår va de kul!

Jag suger ju på och laga mat och jag bryr mig särskligt mycket om variation, tyckdr jag om något så blir de de varje dag i en hel vecka. Ungklarsbetende som Ida kallade de:)

Koppen kommer hem senare på kvällen och vi snckar om att vi är sugna på och dricka öl, men ine helt säkra på om vi pallar, så skriver Jesper till mig på facebook om vi vill komma dit så det beslöt vi oss öfr att göra. de blev lite vin och öl hos dem sen drog vil till Devils en sväng. De va rätt trevligt men jag va ganska seg!









Snackade även med X på msn. Jag ska va lika hemlig med min kärlek som alla andra är i sina. bloggar så X kommer nog att dyka upp en del!  haha men de va iallfall väldigt trevligt för vi har inte snackat på ett tag. Men X kommer till Oslo på fredag och de ska bli sååå kul och spännade. sett fram emot den dagen mycket!

Jag tror jag börjar förstå mig på denna bloggen líte nu! jippi!

HA DEO!


Kommentarer
Postat av: Magda

Vad duktig du är! Både med pannkakorna och bloggen..:D Visste att du skulle få koll på bloggen snabbt, även om du inte trodde det.. Jag ligger hemma i min säng och snorar och kollar på Beck.. Men med positiva inställningen tänker jag att det är ju rätt helg att vara sjuk på OCH det hade kunnat vara värre.. :) Jag har ju inte ont i halsen iaf! Ha en bra söndag så ses vi på måndag.. Puss och kram! ps. Bara fem dagar kvar nu! :)

2009-03-28 @ 22:43:22
URL: http://magdalenapalsson.blogg.se/
Postat av: Bella

vi vill gärna se lite bilder från gårdagen stumpi! :) puss

2009-03-29 @ 15:53:01
URL: http://bellibop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0