La familia!

Japp då kommer min kära syster och hälsar på mig på onsdag och X kommer på fredag! härligt tycker jag:) dock lite ont om plats här i vår lägenhet, men jag vill ju att de ska träffas.

Hoppas jag kan lösa de här med sovplats till syrran i helgen.

Förra gången jag bodde i Oslo så hade jag hemlängtan hela tiden och saknade min mamma sjukt mycket. Men denna gången börjar jag vänja mig vid att inte ha min fantastiska familj nära. Men de är lika skoj varje gång vi pratar i telefon eller webcamar.


Min mamma:)



Min syster:)


Jag är så sjukt glad att jag har den familjen jag har för vi står varnadra väldigt nära! Och vi har haft en väldigt kärleksfull uppfostran jag och min syster!

Love you!!

Ha DEO!

Kommentarer
Postat av: Honey

Jag längtar med tills jag kommer, ska bli sååå kul och hoppas att jag hittar något! Så söt du e sis, jag älskar med min lila familia ni e bäst! Love u sis ;) Pussss

2009-03-30 @ 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0