Oslo!

Jag älskar denna staden så jävla mycket! det är liksom inte för stort och man har allt här! Jag bara är så glad för att jag bor här och har sånna underbara människor runt omkring mig.

Måste bara erkänna att jag tycker det är skit kul att blogga. Men jag vill ha en snyggare blogg, en sak i taget kanske:) Otlåg som man är!

Det har varit riktigt vårväder idag så jag och Petrus drog ner till Aker Brygge för att kolla på snygga skateare!
Hanna och Koppen kom med sen. Köttmarkad va Koppens första komentar haha.

Fick dessutom det största leendet jag sett på länge av en skatare! hihi då blir man glad!



 









Nu lagar Petrus Cabonara till oss. mmmmm... smarrigt! skönt att jag slipper för jag "mår illa" är bakfull som en kastrull. Vet att de inte heter så egenligen!

Imån ska man tillbaka till jobbet efter en väldigt festlig helg! Denna veckan kan bli skit bra tror jag...

Ha DEO!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej. Tittar in!

2009-03-29 @ 20:27:14
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/
Postat av: koppen

köttmarknad är det rätta ordet för det stället, ska besökas varje dag det är strålande sol för då dyker dom upp där.

2009-03-29 @ 21:33:11
URL: http://fyttihelvete.blogspot.com
Postat av: Attila

Tja Blogg freak:) läget. Allt Skit bra här hemma. Vem e x?? Trodde inte att vi hade hemligheter för oss:) ha de bra

2009-03-31 @ 08:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0