Tisdag!


Idag har det va ganska segt på jobbet, men jag hat ju så schöna arbetskompisar på jobbet så det har gått relativt fort faktiskt!

Det är ganska stor skilland på och jobba på Kundeservice och som Säljare på Tele2 det sistnämda är mycket roligare, för det är en helt annan teamwork känsla och de gillar vi! Första veckan hade ett jävla flyt delad tvåa på bästa salg! Poängtera första veckan!:D

Men denna veckan har det gått lite segare vet inte vad det beor på, men två salg iallafall! Bra bonus har vi på jobbet, utöver den fasta lönen! Och eftersom jag vill resa igen om ett tag så passar detta jobbet mig utmärkt,

Chefen!



Rushiiiil



Jag snackade med en kompis i telefon idag och vi snackade om hennes ragg och hennes citat va
"jag tror inte jag hade velat veta om han låg med nån annan...eller föresten, hoppas han får klamydia" hahahha så jävla kul!!

Imån kommer sis som sagt. har gjort en del mat och vin beställnigar från Sverige,

Jag känner mig så förvantansfull inför fredag för då kommer X, känner mig ganka fånig och barnslig för jag är nervös och pirrig! inte likt mig, men de är väl vad lågstadiekärlek gör med en:) det känns iallfall helt underbart!

Jag och Petra tar ett glas vin idag med! och de är som är bäst med mig och Petra är vi klarar hålla oss till kun ETT glas.

Jag hade tyckt att de hade vatt jävligt nice med en riktig balkong (inte fransk som vi har idag), för då hade Petrus och jag  kunnat sitta där ute druckit fler glas,kedjerökt och snackat! fint ska de va!

Ha DEO!

Kommentarer
Postat av: Petrus

Vuxenpoäng till oss som sagt och ja en balkong hade setat väldigt fint, men de ska vi va i våra nya lägenheter så får vi ta igen de då ;)

2009-03-31 @ 21:11:10
URL: http://petrasall.blogg.se/
Postat av: Magda

Haha, härligt med balkong är det.. Ni kan få sitta på vår balkong, det kommer vi ha när vi bor på Grönland i sommar..:) Jag kommer f.ö. vara lika trött på jobb imorgon, för inte sover jag så mycket mer inatt.. Måste skärpa mig på det där alltså..:) Ses imorgon vännen, sov så gott. Puss.

2009-04-01 @ 00:34:21
URL: http://magdalenapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0