Umgänge!

Idag har jag varit på visning och druckit öl med mina kära arbetskamrater. så nu är jag lite lustig och trevlig!

    

Tiden gick sjukt fort idag på jobbet, blev inte så många salg idag bara två men ligger 2:a på bästa salg första veckan som säljare så man ska ju inte klaga!

Asså jag har aldrig förr träffat en männsika som är lik mig innan, Förrän nu.. Hon heter Magdalena och vi tycker typ samma sak om allt. läskigt lika. Hon är den bästa säljare på jobbet! Vi hade tjejerna mot killarna tävlig idag och vi vann;)

Jag hade typ inte ätit nått på hela dan så ölen gjorde sitt om man säger så. Anledningen till att vi va ute idag va att Maria som är en del av temet slutar imån,  kommer bli tomt utan henne. Vi har jobbat ihop innan jag reste också. Men hon har funnit kärleken och ska flytta hem till Sverige,

När jag kom hem idag så fick jag en oväntad konfrontation, och ärlig som jag är så sa jag som det va! Hoppas att allt löser sig för alla på bästa möjliga vis....

jag måste ringa csn imån.... jobbigt....

tänker på en viss person väldigt mycket, fint ska de va!

HA DE (försökte lägga upp bilder men jag fattar ingenting på denna skitsidan)

Kommentarer
Postat av: Din mest trogna läsare..

jag ska lära dig allt jag kan om bloggen stumpan! godnatt, puss!

2009-03-26 @ 22:57:39
URL: http://bellibop.blogg.se/
Postat av: Magda

Naw, så söt du är gumms! :) Tycker också vi är stört lika. Nästan lite kusligt ju.. :P

Det kommer bli najs att jobba ihop, det kan bli precis hur bra som helst. Ha nu en toppenhelg om vi inte ses.. Puss!

2009-03-27 @ 16:56:25
URL: http://magdalenapalsson.blogg.se/
Postat av: Eirik

Så artig blogg du har! :)

2009-04-19 @ 20:42:22
URL: http://evscorner.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0