Vad fan!

Jag tittar ut genom fönstret och var är de jag ser? SNÖ! det snöar för fullt här i Olso, gah fan vad tråkigt. vi som har haft så fint väder och man började känna att våren va på väg.

Idag börjar jag egentligen klockan 09 men jag gick upp tidigt för att ha en möjlighet att ringa csn. Och jag måste ringa skattekontoret också, för jag har glömt att sätta upp mitt namn på postlådan så jag har inte fått mitt skattekort. Hoppas kan lösa de för annars måste jag betala 50% skatt på lönen och de känner jag inte för nu precis.

Lägenheten igår va fin men väldigt liten, så jag får väl se om vi får den! skrev iallafall på en intresseanmälan.

nej om man kanske ska göra lite kaffe, så man blir männsika igen!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0